Klik Jer

Tuesday, July 23, 2013

Air Tangan Isteri

Salam Ramadhan...



Alhamdulillah... Hari ini dah masuk hari ke 15 kita berpuasa.... Syukur padamu ya Allah kerana masih lagi diberi umur yang panjang untuk menunaikan Rukun Islam yang ke4 ini. Semoga diberi kesempatan untuk menjalankannya di Ramadhan akan datang. 

Pejam celik pejam celik dah separuh Ramadhan dah... cepatnya masa berlalu...

Atas permintaan dan minat dalam masakan, aku tergerak untuk menghasilkan blog baru hanya berkaitan dengan masakan. Blog sebelum ini berkaitan tentang kerjaya aku sebagai seorang guru dan juga minat dalam bidang solekan. Alhamdulillah, berkat sokongan keluarga especially my hubby and my friends maka lahirlah blog ini... cewah macam artis jer baru kuarkan album... hahahahaha

Blog ini bertajuk Dapur Ola.... Ola tu nama gelaran aku... boleh panggil Kak Ola jer... hehehehehe Dalam maps pun boleh jumpe Dapur Ola.. hehehehe kat situ la kawasan jajahan saya di ipoh ni @ my dapur @ my Teratak Impian @ HomesweetHome...

Aim blog ini diwujudkan ialah untuk berkongsi resepi yang simple, mudah dan juga pantas untuk golongan Isteri2 yang busy mcm aku ni.. hehehehehe... Ada resepi yang memang diambil dari alam maya, tapi aku suka edit mengikut anak tekak aku.. hehehehe yang pasti resepi yang diambil itu haruslah aku dah cube dulu baru boleh post kat cni... nanti plagiat plak.. hehehehehe mcm buat assignment jer..

So nantikan resepi2 yang menarik n simple dari Kak Ola.... Semoga memberi inspirasi....

Sweet Kak Ola... ;)

No comments:

Post a Comment

Cer Komen sikit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penaja Utama

Terima Kasih Kerana Mengunjungi Dapur Ola